Μια διαφορετική προσέγγιση για το φαινόμενο της σχολικής βίας

Μια διαφορετική προσέγγιση για το φαινόμενο της σχολικής βίας

Το φαινόμενο της σχολικής βίας έχει αποκτήσει αυξημένες διαστάσεις στη σύγχρονη εποχή, με καθημερινά περιστατικά να αναδεικνύουν το πρόβλημα. Οι παραδοσιακές θεωρίες και προσεγγίσεις φαίνεται να δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν επαρκώς τη φύση της σχολικής βίας, γεγονός που αποτυπώνεται στη δυσκολία

Διαχείριση ψηφιακού χρόνου σε παιδιά και νέους

Διαχείριση ψηφιακού χρόνου σε παιδιά και νέους

Στην καθημερινή μου πρακτική ως κλινικός ψυχολόγος, συχνά αντιμετωπίζω γονείς που αναρωτιούνται πόση ώρα είναι καλό τα παιδιά να περνούν μπροστά σε μια οθόνη, ή αναρωτιούνται μετά από πόση ώρα αρχίζει να γίνεται προβληματική η διαδικασία; Χαριτολογώντας, η απάντησή μου

Σχολική Ένταξη Μία πρακτική πειθαρχικής ή φροντίδας

Σχολική Ένταξη Μία πρακτική πειθαρχικής ή φροντίδας; Επισημάνσεις για την Σχολική Ένταξη μέσα από την Ενεργή Συμμετοχή   Οι βάσεις για την επανοηματοδότηση της σχέσης Μαθητή –Σχολείου- Εκπαιδευτικού Το εν λόγω κείμενο έρχεται να συμπληρώσει ή/και να ενισχύσει την προσωπική