Μια διαφορετική προσέγγιση για το φαινόμενο της σχολικής βίας

Μια διαφορετική προσέγγιση για το φαινόμενο της σχολικής βίας

Το φαινόμενο της σχολικής βίας έχει αποκτήσει αυξημένες διαστάσεις στη σύγχρονη εποχή, με καθημερινά περιστατικά να αναδεικνύουν το πρόβλημα. Οι παραδοσιακές θεωρίες και προσεγγίσεις φαίνεται να δυσκολεύονται να ερμηνεύσουν επαρκώς τη φύση της σχολικής βίας, γεγονός που αποτυπώνεται στη δυσκολία

Ψυχικό τραύμα

Το ψυχικό τραύμα, είναι αυτό που συνθλίβει το υποκείμενο και αφορά μια οδύνη που ξεπερνάει το πραγματικό συμβάν. Το ψυχικό τραύμα έρχεται και ξαναέρχεται μέσα από την επανάληψη. Μια επανάληψη συνειδητή ή/και κυρίως ασυνείδητη που το υποκείμενο αδυνατεί να ξεφύγει

Σχολική Ένταξη Μία πρακτική πειθαρχικής ή φροντίδας

Σχολική Ένταξη Μία πρακτική πειθαρχικής ή φροντίδας; Επισημάνσεις για την Σχολική Ένταξη μέσα από την Ενεργή Συμμετοχή   Οι βάσεις για την επανοηματοδότηση της σχέσης Μαθητή –Σχολείου- Εκπαιδευτικού Το εν λόγω κείμενο έρχεται να συμπληρώσει ή/και να ενισχύσει την προσωπική